Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  مديريت زمان مديريت زمان

ایران استخدام

اصول مديريت زمان

اهميت مديريت زمان چيست؟
كساني كه شاغل هستند و مجبورند برخي از كارهاي تعيين شده را در زمان مقرر انجام دهند، از اهميت مديريت زمان در كسب و كار به خوبي اطلاع دارند.
برخي از افراد هميشه كارهاي خود را به موقع و حتي زودتر از زمان مشخص شده انجام مي‌دهند، اما برخي هر چه تلاش مي‌كنند، باز هم با كمبود زمان مواجه مي‌شوند.

فكر مي‌كنيد چرا گروه اول موفق هستند و گروه دوم هميشه با مشكل وقت مواجه است؟
پاسخ اين است كه احتمالا گروه اول با مديريت زمان در كار آشنا است. يعني مي‌داند كه چگونه زمان خود را در محيط كار مديريت كنند. اما گروه دوم فاقد اين مهارت است.

بنابراين شما بايد هنگام استخدام به اين نكته توجه نماييد كه توانايي مديريت زمان را داريد يا نه.

البته گاه ممكن است كارفرمايان و يا مديران خود به مديريت زمان كارمندان بپردازند، تا كارها با نظم و برنامه تعيين شده پيش برود.
از اين رو گاه ممكن است بخشي از مشكل كارمنداني كه با كمبود زمان مواجه هستند، به كارفرما يا مدير بازگردد. در هر صورت فرقي نمي‌كند مديريت زمان توسط خود افراد صورت گرفته يا افراد مافوق آنها.

منبع: ايران استخدام


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/16 ساعت: ۰۹ توسط:iranestekhdam :